شاهزاده کوچولو

خدایا

1393/5/11 1:21
نویسنده : مامان مهسا
117 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا نمیدونم از کجا شروع کنم

شاید کلمه ها و واژه ها برای تشکر از تو ناچیز باشن ولی میخوام بهت بگم من هر چی که دارم از تو دارم 

مدیون تمام خوبیهاتم اولش همسرم که تمام زندگیمه و من عاشقانه میپرستمش بعدش هدیه ای که تو سال اول زندگیم بهم دادی یه پسر گل

خدایا شکرت بخاطر تمام خوبیهایی که بهم عنایت کردی نمیدونم چطوری تشکر کنم فقط میتونم در یک کلمه بگم نوکرتم،

خدایا مواظب هدیه ای که بهم دادی باش دامن همه منتظرارو سبز کن

هیچ زنی رو با بچه امتحان نکن

خدایا به داده ها و نداده هات شکر ،

خدایا مواظب همسرم باش تو کار توی زندگی وتوی تمام پستی بلندی های زندگی پشت و پناهمون باش

خدایا یه بچه سالم و صالح بهم بده و منو شوهرمو در تربیتش موفق کن،

خدایا همه ی بیمارانو شفا بده مخصوصا کودکان و نوزادانی که تو بستر بیماری هستن.

خدایا بخاطر وجود همسرم و پسر تو دلیم سپاسگزارم.

خدایا مواظب مردهای زندگیم(همسرم و پسرم)باش،

خدایا شکرت

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)