شاهزاده کوچولو

حس عجیب

1393/7/20 0:50
نویسنده : مامان مهسا
85 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه من خوبی مامانی؟

این روزا یه حس عجیبی دارم یه حسی بین خواستن و نخواستن با اینکه با تمام وجودم دلم میخواد بغلت کنم و ببوسمت و ببویمت اما دلم تنگ میشه .... دلم تنگ میشه برای اینکه فقط مال من باشی..... دلم تنگ میشه برای اینکه فقط من حست کنم..... دلم تنگ میشه برای اینکه وقتی دستم را میذارم روی دلم یه لگد بهش بزنی .... دلم تنگ میشه برای سکسکه هات.... دلم تنگ میشه برای دلهره هایی که توی تمام این مدت برات داشتم..... پسر گلم دلم برای یکی بودنمون هم تنگ میشه..... دیگه هرجا میرم دلم قلمبه نیست که همه بفهمند من یه فرشته دارم که داره توی وجودم رشد میکنه.... فرشته من تو از توی دلم میایی توی بغلم ولی اونجوری دیگه فقط مال من نیستی همه میتونند حست کنند همه میتونند بغلت کنند نمیدونم حس غریبی دارم انگار عادت کردم که همیشه توی دلم باشی ا نگار عادت کردم فقط مال من باشی و بقیه منتظر اومدنت باشند.... گل من برای من باش حتی وقتی پاهای کوچولوت را به این دنیا گذاشتی پاهایی که وقتی لگد میزنی با دستم میگرمش و کلی قربون صدقت میرم الهی فدات بشم پسرم حس عجیبیه فقط چند روز دیگه مونده به اومدنت ولی من نمیدونم خوشحالم یا غمگین ..... خیلی دوست دارم نفسمممممم عاشقتم پسر گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

persian mom
23 مهر 93 17:43
کیان جون بیا ببین مامانت چه اتاقی برات درست کرده
مامان مهسا
پاسخ
خیلی ممنون شما لطف داری