شاهزاده کوچولو

سونوگرافی هفته ۲۸

1393/6/5 16:22
نویسنده : مامان مهسا
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دردانه پسر خودم

خوبی عزیزم

یکشنبه وقت سونو داشتم ومثل همیشه کلی خوشحال بودم ازینکه میخوام دوباره ببینمت

خلاصه نوبتم شدو رفتم و آماده سونو شدم آقای دکتر هم شروع کرد به سونو کردن

شرح حال جیگرم چنین بود:

جنین باضربان قلب منظم و حرکات منظم

پوزیشن سفالیک(ای شیطون نکنه میخوای طبیعی بیای بیرون که اینقد سفالیکی)

مایع آمنیوتیک نرمال ورنج ۱۳۰

جفت قدامی گرید ۱

وزن پسملی۱۲۰۰

وردی صدک ۵۰٪

دکتر گفت خداروشکر همه چیییییز نرماله

پسری حالش خوبه و مخصوصا از وزنت خیلییییی راضی بود عشق مامان.

۳دقیقه هم سونو سه بعدی انجام داد و همه چیز رو نرمال اعلام کرد،

منم خداروشکر کردم و از آقای دکتر کلی تشکر کردم

پسر گلم ممنونم ازت که طعم شیرین مادر شدن رو بمن هدیه دادی،

عزیز دلم مواظب خودت باش قربونت برم

بوسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)