شاهزاده کوچولو

کیان عشق مامان

1393/7/20 0:25
نویسنده : مامان مهسا
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدلم

خوبی مامانی؟

اون تو خوش میگذره؟

ببخش دیر به دیر برات پست میزارم

آخه مامانی این روزا زیادی سنگین شده همش خوابه

جیگرم ۹هم همین ماه رفتم سونوگرافی تا ببینم درچه حالی گل پسری

ماشالله هزارماشالله ۲۵۰۰شده بود وزنت

وبقیه ی چیزها نرمال بود

خداروشکرمیکنم که همه چیز داره خوب پیش میره و الان وارد هفته ۳۶بارداری شدم

همش به لحظه ی دیدارمون فکر میکنم،نمیدونم شبیه منی بیشتریاشبیه باباجون،براما مهم فقط سلامتیته،ایشالله صحیح وسالم بیای بقلمون،

سیسمونیتو چیدیم کلی هم زوق کردیم،باباجون کلی برات اثباب بازی خریده،

ایشالله به سلامتی ازشون استفاده کنی نفسم،

همش به این فکر میکنم وقتی بدنیا بیای دلم برای لگدات تو دلم تنگ میشه،

خیلییی دوست داریم کیان،هم من هم بابایی بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهتیم عشقم.

راستش بعضی شب ها به زایمان فکر میکنم ویه کوچولو میترسم ولی بعدش وقتی به دیدن روی ماهت فکر میکنم همه ی ترسم میریزه،

برام دعا کن کیان جون

دعا کن زایمان راحتی داشته باشم،

ساک بیمارستان و ساک لوازم موردنیاز خودمم بستم،دیگه همه چی آمادست برای دیدن روی ماهت.

فدات بشم مامانی

مواظب خودت باش

بووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)