شاهزاده کوچولو

حس بودنت

1392/12/25 2:06
نویسنده : مامان مهسا
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانقلب

میخوام از شبی بنویسم که فهمیدم تو دلمیماچ

ساعت 1ونیم شب بود منم طبق معمول تو نی نی سایت رفتم سرکشوم که چشمم خورد به بیبی چک قرار نبود اینقد زود استفادش کنم ولی ازونجایی که مامانی عجول تشیف داره استفاده کردمو دیدم بلههههههههههههههههههههههه   +++++++++++++ خوشمزهخیلی خوشحال شدم نماز شکر خوندم

7 بار آیت الکرسی خوندم و از خدا خواستم تورو سالم بده بقلم و باداری سالمی داشته باشملبخند

اونشب تنها بودم چون باباجون سرکار بود

دیگه ازونشب احساس تنهایی نمیکنم چون الان ما دوتاییم عزیز دلمماچ

فرداش به بابایی خبر دادمو اونم خیلی خوشحال شدخوشمزه

عزیزم فدای تک تک سلول های تشکیل دهندت بشه ماماننیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رعنا
6 آبان 93 12:50
سلام مهسا جان ایشالا پسرت سالم میاد بغلت حس خیلی خوبی بهم داد نوشتت ایشالا خدابرای همه قسمت کنه من 4 ماهه تواقدامم ولی هنوز خبری نشده برای منم دعاکن عزیزم