شاهزاده کوچولو

بهترین آهنگ زندگی

1393/1/22 14:45
نویسنده : مامان مهسا
71 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانقلب

خوبی جیگرم؟بغل

جات خوبه؟گرم و نرمه؟اون تو خوش میگذره ناقلاماچ

شنبه 16 فروردین وقت سونو داشتم لبخند

اولین سونو.اونروز خیلی استرس داشتم.خیلییییییییییییییییییییییییییییییاسترس

چون باید میرفتم تا از وضعیتت باخبر میشدم جیگرمسوال

خلاصه با کلی ترس تنهایی رفتم چون بابایی سر کار بودزبان

وقتی تو مطب نوبتم شد از ترس نوبتمو به یکی دیگه دادمو بعدش رفتم آخخلاصه رفتم و تو رو سپردم اول بخدا و بعد به حضرت علی اصغر حتما میدونی که نزر کردم هر سال 7تم امام حسین به نیت سالم بودنت شله زرد بدم و روز شیر خوارگان به 70 تا شیر خواره شیر بدم عزیزمقلب

بعد دکتر دستگاه رو رو شکمم گذاشت و بعد بهم گفت تو سالمی و قلبت داره میتپهنیشخند

اونلحظه انگار دنیارو بهم داده بودن و تمام دنیا مال من بود خلاصه همونجا کلی اشک ریختمو خدا رو شکر گریهکردم

بعد اومدم بیرونو به بابایی و مامان جون زنگ زدم و خبر سالم بودنتو  بهشون دادمنیشخند

اونا هم کلیییییییییی خوشحال شدنو خدارو شکر کردنهورا

بعدش رفتم برات یه جایزه خشگل خریدم که عکسشو حتما برات تو وبلاگت میزام مامانیفرشته

عزیزم قول بده نی نی خوبی باشی فدات شمماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)