شاهزاده کوچولو

دیدار باخانم دکتر

1393/6/19 3:03
نویسنده : مامان مهسا
88 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صدتا سلام به گل پسری

عزیزم امروز نوبت دکتر داشتم،رفتیم پیش خانم دکترومثل همیشه باگرمی از ما استقبال کرد،اول صدای قلبتو گوش کردیم،بعد هم جواب آزمایشها و سونومو دید وگفت خداروشکرهمه چیز خوبه و نرماله وجای نگرانی نیس.

بعد هم راجب درد هایی که شب ها میاد سراغم ازش سوال کردم که گفتن بخاطر اینه که پسرت داره وزن میگیره واین دردها توی این ماه ها طبیعیه،بعد گفتن مامان شدن این سختیهارم داره دیگه...

خلاصه راجب زایمان صحبت کردیم که تاریخ۱۷آبان زمان بدنیا اومدنت مشخص شد،

البته خانم دکتر شماره تلفن شخصی وکارتشو بما داد وتاکید کرد که احیانا خدایی نکرده تو این هفته ها درد زایمان،یاپارگی کیسه آب،یا کم شدن حرکاتت پیش اومدسریعا باهاش تماس بگیرم،

عزیزدلم به مامان قول بده سر وقتش بدنیا بیای،یوقت شیطونی نکنی اون تو بخوای زود بدنیا بیای

هرچی بیشتر بمونی تو دلم وزنت بیشتر میشه

دلم میخوادباوزن نرمال بدنیات بیارم تا هیچ مشکلی نداشته باشی

چون من دل ندارم مثل بعضی از نی نی ها که زود بدنیا میان و مجبورن توی دستگاه چندروزی بمونن تورو زبونم لال بزارن توی دستگاه،

عزیزم از وقتی دکتر زمان بدنیا اومدنتو تعیین کرد یه ترسی تو وجودمه نمیدونم چرا،

از خدا بخواه دل مامان آروم بگیره،چون من از زایمان خیلی میترسم،

فقط از خدا میخوام این چند هفته ی باقی مونده هم بسلامتی سپری شه،آمیییین

منو بابایی خیلی دوست داریم کیان جان،تو نفس مایی

من همیشه به خدا میگم اینی که تو شکممه همه ی دارو ندارمه،خودت بهم هدیه دادی پس به فاطمه ی زهرا قسمت میدم خودت مواظبش باش،

شرح حال

وزن۶۲کیلو و نیم

فشار ۱۰روی ۶

خانم دکتر گفتن فقط ۲ونیم کیلو دیگه اجازه داری چاق شی

منم گفتم تا اونجایی که بتونم سعی میکنم فقط غذاهای مقوی و کم کالری میخورم،

توکل برخدا

فعلا بابای جیگرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)